NEED FOR SPEED[1986] NEED FOR SPEED[1986]

komentáře | popis | fotky | ŠKODA 120 GLS | 20.03.19 21:32 | 200x v oblíbených
Ještě jsem pořád tady 2019




Viktor Sheen & Renne Dang - Mladí a Opilí




ENGINE"

- 781.135 -

- karburátor sedr 136

- rozdělovač p. Urbi

- svíčky Brisk D17YC

- oil (castrol magnatech 10W-40)

- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem



PŘEDNÍ NÁPRAVA

hřebenové řízení

stabilizátor 19mm p.Svozil

přitvrzené tlumiče p.Kúrka

závodní okruhové pružiny SpeedPRO



ZADNÍ NÁPRAVA

kyvná náprava

nové silentbloky podélných ramen

pružiny seříznuté o 1 závit

přitvrzené tlumiče p.Kúrka



PNEU

Michelin energy 165/70 R13



PROVOZNÍ KAPALINY



- chladící směs (G 48 + des. voda)

- brzdová kapalina DOT4

- převodový olej PP80



Škodovky 2016




3. CS ZRAZ - Lubina 2015










DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]





NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:

00:33:04
03.02.2012
ŠKODA 120 GLS
Musím si o karburaci hlavně přečíst, vím akorát, kde se co šteluje, a že nebudu mít problém s difuzory, EDSR měl 22/23 tak teď budu mít na druhé komoře 24 což si myslím, že bude jenom dobře 1
upraveno 1x, naposled 03.02.2012 00:33:58
00:24:19
03.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> palinator: -> David.: na 1.stupeň použiji trysku 110 z EDSRu co mám a zřejmě i hlavní vzdušník na 1. stupni dám místo 200, 185
upraveno 2x, naposled 03.02.2012 00:27:13
23:47:55
02.02.2012
palinator
-> ŠKODA 120 GLS:

Můžeš od toho čekat lepší vršek, ale taky o dost horší spodek. Hůř se s tím jezdí zastudena a než se začne chovat kulturně, musí se mu dát hodně času i po zahřátí motoru. V nízkých otáčkách bývá na začátku sešlápnutí plynu díra, pak se chytne. Jestli budeš zmenšovat trysku na 1. komoře, tento nedostatek mimořádně vynikne a přesune se i do vyšších otáček.
23:43:01
02.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> dakar.cz: ale jo super, osičky chodí jak po másle 6 vše ostatní vyčistíme, profoukneme vzduchem a vyměníme
21:11:18
02.02.2012
dakar.cz
-> ŠKODA 120 GLS: no jestli vůbec bude použitelný když ležel 15 let ve špíně..
20:51:15
02.02.2012
David.
-> ŠKODA 120 GLS: budeš snižovat trysku 1. stupně ze 115 na 110?
20:46:02
02.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Star LC20: Ano, LSo ho přetryskuji.
20:39:14
02.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Star LC20: -> dakar.cz: Karburátor poslouží v brzké době jako krmení jiného motoru s obsahem 1289 ccm na který je i určen. Teď ho čeká "repase" neboť majiteli ležel 15let v garáži., špíma a prach a další... mu na jeho vlastnostech nepřidali. Potom ho chci vyzkoušet na LS motoru.
upraveno 2x, naposled 02.02.2012 20:42:04
20:28:13
02.02.2012
Star LC20
-> dakar.cz: právě. Já jsem ho kdysi taky po repasi zkoušel, jestli funguje jak má, a ptže jsem 8k zrovna skládal, byl po ruce jenom 5k .12 na vyzkoušení. Na něm to bez "detryskování" ani nešlo pomalu vytočit do otáček.

Ale možná, že .12x to oživí.
15:47:08
02.02.2012
dakar.cz
-> Star LC20: to jsem taky zvědavý. Ale myslím že to tak slavné asi nebude.
00:37:36
02.02.2012
Star LC20
Čus Tome, jsem zvědav, jestli ten karb ze 130ky podá nějaký výsledky, který si ty představuješ. 4 Pak poreferuj
21:59:24
17.01.2012
novomi
Adam59 17.01.12 19:50:12 napsal:

→ novomi: nemáš ty krytky někde vyfocený?
Tady na starý fotce je to trochu vidět: michael777.rajce.idnes.cz /Skoda_120L_88_-_rok_2006
20:54:36
17.01.2012
RadovanSkodovkar
A ja kkt som také šedé tapace vyhodil 1
20:50:00
17.01.2012
tunerlada
-> ŠKODA 120 GLS: skoda-virt.cz/cz/.../1559 19-motor-1-4 myslím že lepší než favorit a cena je pěkná 4 když už teda lepší motour chceš
20:31:21
17.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Adam59: bečky néééé, kastle
20:29:38
17.01.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Radek Retro eLeSo: to stáhneš napínacími gumy a v poho 4
20:18:56
17.01.2012
afro100
Matulo 16.01.12 23:04:00 napsal:

→ ŠKODA 120 GLS: tak ta se ti teda nelibi! 168
3 3 3 3 ziarlis, lebo mas rovnaku co
19:50:12
17.01.2012
Adam59
-> novomi: nemáš ty krytky někde vyfocený?
19:36:22
17.01.2012
Radek Retro eLeSo
tam bych teda 4 basy piv nedal41 je to dost fórový to zacvaknutí4
19:35:25
17.01.2012
disco_punk
v sezone 2012 bude záhradka povinnou výbavou auta?
Extreme Tyres